Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Η sexy γραμματέας Katy Price (vid)

Ντυμένη σα γραμματέας εμφανίστηκε στην παρουσίαση της αυτοβιογραφίας της η Katie Price τραβώντας τα βλέμματα όλων των παρεβρισκομένων. Μάλιστα, φόρεσε περούκα σε ξανθιά απόχρωση.

"Αφιερώνω το βιβλίο μου καταρχάς στον πρώην άνδρα μου Peter Andre διότι μαζί φέραμε στον κόσμο τα δύο παιδιά μας, Junior και Princess. Τον ευχαριστώ επίσης που με βοήθησε να κάνω ένα ταξίδι στον εαυτό μου το οποίο με έκανε αυτό που είμαι σήμερα, μια πεταλούδα. Ελπίζω να βρει την ευτυχία που πάντα επιζητούσε", έγραψε η 32χρονη celebrity στο βιβλίο της με τίτλο You Only Live Once. Όσο αφορά το νυν σύζυγό της αρκέστηκε στο εξής: " στον πολυαγαπημένο μου σύζυγο Alex που με ξεκόλλησε από το μαρτύριο και το σκοτάδι και που με σέβεται. Όπως και εγώ εκείνον".
Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που το glamour model εξέδωσε αυτοβιογραφία αφού η τελευταία είναι η τέταρτη παρά τα 32 της χρόνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...