Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Μπουμσόνγκ: "Ήρθα στη μεγαλύτερη ομάδα"

 

 Το νέο μεταγραφικό απόκτημα των πρασίνων πάτησε το πόδι του στη χώρα μας λίγο μετά τις δύο το μεσημέρι συνοδευόμενο από τον μάνατζερ του.


Από την πλευρά του Παναθηναϊκού τον υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο ο Α' Αντιπρόεδρος Δημήτρης Γόντικας μαζί με τον επιχειρησιακό διεθυντή της ΠΑΕ Βαγγέλη Πέτσιο, ο οποίος έκανε και την μετάφραση των δηλώσεων του Γάλλου.

Στο Ελευθέριος Βενιζέλος βρέθηκαν και περίπου 10 οπαδοί του τριφυλλιού, με έναν εξ αυτών να περνάει στο διεθνή στόπερ ένα πράσινο κασκόλ με το οποίο έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις.

" Ηρθα εδώ για τον Παναθηναϊκό και για να κερδίσω  τίτλους. Στην ομάδα υπάρχει ο Σισέ και ο Γκοβού τους οποίους γνωρίζω καλά. Πρέπει να μάθω και τους άλλους συμπαίκτες μου. Εγώ θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και θα προσπαθήσω αν μπορώ να γίνω και ο leader της ομάδας " τόνισε αρχικά Μπουμσόνγκ.

Για τους λόγους που επέλεξε τον Παναθηναϊκό είπε: «Συνήθως όταν παίζεις για έναν νέο σύλλογο όπως η Λιόν δεν θες να φύγεις αλλά όταν παρουσιάζεται μια αλλά η μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και σε διαβεβαιώνει ότι σε θέκει στην ομάδα του δεν χρειάζεται να το σκεφτείς δεύτερη φορά».

Σε ότι αφορά τα πράγματα που γνωρίζει για τον νέο του Σύλλογο δήλωσε: «Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα χωρίς να θέλω να προσβάλλω τις υπόλοιπες. Εχει μεγάλους στόχους και φιλοδοξίες στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αυτό είναι καλό για εμένα αφού και εγώ έχω τις ίδιες φιλοδοξίες έχω. Σίγουρα ο Παναθηναϊκός έχει τις αντίστοιχες φιλοδοξίες με τη Λιόν».

Για το εάν επιθυμεί την επιστροφή του στους τρικολόρ είπε: «Πρώτα με νοιάζει να πάω καλά με τον Παναθηναϊκό και εν συνεχεία θα τα δούμε όλα. Επέλεξα τον Παναθηναϊκό γιατί είναι μια γνωστή ομάδα, παίζει στο Champions League, υπάρχουν καλές συνθήκες και έχω συνηθίσει να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο».

Μετά τις δηλώσεις του ο Μπουμσόνγκ έφυγε από το αεροδρόμιο για να περάσει άμεσα τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις. Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού θέλουν σήμερα ο Γάλλος να υπογράψει το συμβόλαιο συνεργασίας με το σύλλογο για να φύγει μαζί με την αποστολή αύριο για τα φιλικά στην Αμερική.

sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...