Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Γιάννης Αμανατίδης: “Δεν θέλω να πάω στο Mundial”

Γιάννης Αμανατίδης: “Δεν θέλω να πάω στο Mundial”      

 Δεν θα ταξιδέψει με την αποστολή της Εθνικής Ελλάδας στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής ο Γιάννης Αμανατίδης. Όπως ανακοίνωσε ο Έλληνας επιθετικός στον γερμανικό Τύπο, πήρε την απόφαση αυτή λόγω του προβλήματος τραυματισμού που αντιμετωπίζει. 


Ο επιθετικός της Eintracht βρίσκεται στο στάδιο της αποθεραπείας λόγω της σοβαρής ζημιάς που είχε υποστεί στον χόνδρο του γονάτου. Αν και η αποθεραπεία του είναι σε καλό στάδιο, ο διεθνής άσσος εκτιμά ότι δεν θα είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Ότο Ρεχάγκελ.

Ο Γιάννης Αμανατίδης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν θέλω να πάω στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Αυτή είναι η τελική μου απόφαση. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να πάω. Δεν έχω παιχνίδια στα πόδια μου. Σε έξι εβδομάδες δεν θα είμαι 100% έτοιμος. Θα ήταν καλό να είχα στο βιογραφικό μου μία συμμετοχή στο Mundial, όμως τι θα κέρδιζα αν έπαιζα για πέντε ή δέκα λεπτά. Είναι καλύτερο να πάει κάποιος άλλος παίκτης, που είναι σε καλύτερη κατάσταση και μπορεί να βοηθήσει την ομάδα».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...