Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Μουρίνιο: "Ποτέ στην Μπαρτσελόνα"

 

 Ο προπονητής της Ιντερ, Ζοζέ Μουρίνιο, με δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα με την Μπαρτσελόνα και τον αποκλεισμό των "μπλουγκράνα" από το Champions League, είπε ότι οι καταλανοί τον μισούν και ότι θα τελειώσει την καριέρα του χωρίς να έχει καθίσει ποτέ στον πάγκο της μεγάλης ομάδας της Βαρκελώνης.

"Δεν είμαι τόσο ηλίθιος για να πιστεύω πως αυτό το μίσος μπορεί να μετατραπεί σε αγάπη. Σέβομαι την Μπαρτσελόνα και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω τι μου προσέφερε στα τέσσερα χρόνια που βρέθηκα εκεί. Πλέον, όμως, έχει δημιουργηθεί γύρω μου μια ατμόσφαιρα που είναι πολύ δύσκολο να γίνει θετική", είπε αρχικά ενώ στη συνέχεια εξήγησε πιο... αναλυτικά τους λόγους που δεν θα μετακομίσει ποτέ στην Βρακελώνη:

"O Φίγκο μου είπε ότι ο ίδιος είναι ήρεμος και χαλαρός, επειδή εγώ είμαι αυτός που μισούν πλέον, εγώ είμαι ο καινούργιος τους εχθρός. Αν δεν τους νικούσα, δεν θα με μισούσαν. Πλέον, όμως, είναι δεδομένο: Θα τελειώσω την προπονητική μου καριέρα χωρίς να έχω προπονήσει την Μπαρτσελόνα". 

newstime.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ante re mlka karagiozi

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...