Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Σφακιανάκης: «δεν θα συνεργαζόμουν με την Βίσση»

«Έχω άλλη αντίληψη», είπε ο δημοφιλής τραγουδιστής που μετρά συνεργασίες με «μεγάλα» ονόματα όπως η Καίτη Γαρμπή και ο Χρήστος Δάντης, καθώς και η Δέσποινα Βανδή και η Πέγκυ Ζήνα στα πρώτα τους βήματα. «Τις συνεργασίες που κάνω τις έχω δείξει μέσα στον χώρο και τον χρόνο. Εγώ θέλω να έχω κατά κάποιον τρόπο τον έλεγχο, ώστε το πρόγραμμα να έχει την ταυτότητά μου», δήλωσε ο Νότης σε αποκλειστική του συνέντευξη στην εκπομπή... «Super Star» και απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Βίσση. Αναφερόμενος σε παλαιότερες συνεργασίες του, ο κατά τους θαυμαστές του «άρχοντας» τόνισε πως αποφεύγει τις συνεργασίες γιατί χάνεται ο... αυθορμητισμός (ναι βρε, τίγκα στα... αυθόρμητα είναι τα προγράμματα που βλέπουμε στις πίστες). Πάντως, έπλεξε το εγκώμιο της Καίτης Γαρμπή και των τραγουδιών που έχει πει όλα αυτά τα χρόνια, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να συνεργαστεί ξανά με την Πέγκυ Ζήνα, προσθέτοντας όμως πως αυτό δεν είναι κάτι που καθορίζεται αλλά προκύπτει.

freegossip.gr

3 σχόλια:

SirTakis είπε...

mpravo re noti!s

zetoni είπε...

gt tou to zhthse h vissh....ante me thn pswnara...gia to dafni einai o tupas....

Ανώνυμος είπε...

okso oi pouro-gries!!!!!!!!!!!!!

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...