Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ SOUVLAKI KAI ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ

Γειά σας, είμαι ο Χρήστος και απο σήμερα θα γράφω για το blog του SOUVLAKI . Βασικά θα
ήθελα να ευχαριστήσω τον πολύ καλό μου  φίλο Στέλιο για τιμή που μου έκανε και με προσκάλεσε στην ομάδα που γράφει για το blog. 
...
Εγώ κυρίως (όπως θα καταλάβατε από το όνομα που φαίνεται) θα ασχολούμαι κυρίως  με το κομμάτι των συνταγών και γενικά της μαγειρικής και της κουζίνας . Σκοπός μου είναι όχι μόνο να σας δείξω κάποιες συνταγές αλλά να σας βοηθήσω να τις εκτελέσετε άψογα και να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα ανεξαρτήτως τις συνθήκες κάτω από τις οποίες μαγειρεύετε . Θα ξεκινήσουμε με κάποια βασικά πράγματα πάνω στη κουζίνα και κάποιες βασικές συνταγές όπου θα χρησιμοποιούμε συνεχεία . Λόγο του περιορισμένου χρόνου και της μη καλής προεργασίας που θα ήθελα αυτό θα ξεκινήσει από την επομένη φορά που θα γράψω στο blog . Φυσικά δεν θα σας αφήσω χωρίς να σας έχω δώσει ούτε μια συνταγή στην πρώτη μας επαφή .
 
ΣΠΙΤΙΚΗ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ          
Κρόκοι αυγών : 7 τεμ.
Ελαιόλαδο : 1L
Μουστάρδα : 50g
Λίγο ξίδι
Λεμόνι(χυμός)  : 1 τεμ.
Αλάτι-πιπέρι λευκό


ΕΚΤΕΛΕΣΗ :
Τοποθετούμε τους κρόκους αβγών σε ένα μπολάκι, προσθέτουμε μουστάρδα, ξίδι, αλάτι και πιπέρι και τα χτυπάμε με ένα σύρμα μέχρι να γίνει μους .
Προσθέτουμε σιγά-σιγά και με συνεχόμενη ροη το λάδι έως ότου ενσωματωθεί πλήρως .
Κατά διαστήματα προσθέτουμε το χυμό λεμονιού . 
 ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!!!

3 σχόλια:

SirTakis είπε...

Kalws ta matia mas ta duo, pou einai sa kampanario

Kalws k tin afentia mas, pou laxtara i koilia mas!!

Kalorizikos!!!

aggeloukos είπε...

etsi etsi...na ginoume mia familia!

alaluna είπε...

otan tha perneis tous xrysous skoufous thimisou apo pou xekinhses!!

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων: Δεν υπάρχει θέμα με τη Φυσική. Λογικό κάποια θέματα να έχουν προδημοσιευτεί στο διαδίκτυο

Διαβάστε την ανακοίνωση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων μετά το θέμα που προέκυψε με το θέμα της Φυσικής Φυσική στις πανελλήνιες εξετά...